Slösurfen

Nu har jag upptäckt en riktigt fin och unik sida vid namn Slösurfen. Det var för ett par dagar sedan när jag inte hade speciellt mycket att göra utan jag bara surfade runt på passa skräp. Men det var då när jag googlade slösurfa den kom upp, Slösurfen! Det är en mycket snygg, smart och fin sida som är mycket uppdaterad inom det senaste där det skriv inlägg om allt. Topp 5 listor om t.ex mest prisvärda sportbilarna, mat, spel om allt helt enkelt. Det bästa av allt är att du själv också kan vara delaktig och skriva just dina inlägg och dela med dig om precis vad du känner.

Jag rekommenderar Slösurfen

Jag rekommenderar denna sida starkt eftersom det är ett mycket roligt och smart koncept. Du får själv vara delaktig genom att skriva dina inlägg och det blir som en härlig "community av slösurfare". Dem tillåter dig att kommentera inlägg och du blir lite smartare på köpet av all information som skrivs.

Detta kommer nu vara min sida jag går in på när jag inte har speciellt mycket att göra eller vill dela med mig utav något!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Peter Eriksén

Filson - Hepcat

Mattias Holm | Historiska Hem